Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2022 09:18 - "Това е недопустимо".. : )))
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1349 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Онзи ден получавамсъобщение на вайбъра от приятелка.. "три пъти ти звънях, не вдигаш.Не ти прави чест и това е недопустимо.." Хлъц! От кога съм нечия собственост?! И егати плиткия начин на манипулация.. За да не вдигам има причина, бях с главоболие и изключен звук на тел..не вдигах на никого, а то пък точно този ден всички се бяха сетили за мен..
Та.. това "не ти прави чест" не му обърнах внимание...ама думата "недопустимо"!.. : )) Е как е недопустимо, като е допустимо...факт е, че не вдигнах...
На другият ден върнах обаждане на всички..и се обаждам и на нея..Помолих я да ми разкаже за допустимите и недопустимите неща в живота.. Пообърка се..била ядосана..и т.н.. ама аз не исках оправдания за съобщението.. а просто какво са за нея са допустими и недопустими неща..е, не получих отговор..
Та...
недопустмо!
Кое за вас е недопустимо и защо..
а иначе пак е як студ..ама се очаква затопляне..минава малък сечко и е март..: ))) зимата си отива!
Прекрасен ден.. : )

image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Здравей , мила ! Надявам се , че днес си добре !
26.01.2022 09:28
За мен е недопустимо предателството .
Другото се нарича недоразумение. Много си разглезила приятелите , щом така реагират. Очакват да се раздадеш цялата и да им обръщаш постоянно внимание. Забравят , че и ти може да имаш проблеми. Както и да е ! Около мен кипи работа , но мен ме няма в цялата схема. Затова се радвам на времето и чакам пролеттаааа. После лятото и внуците да бъдат с мен ! Всеки си има мечти ! Като кажат : Бабо , обичаме те ! На мен не ми трябва друго. И бабата измисля интересни идеи , за да им е весело!
Хубав и спокоен ден !
цитирай
2. anetta - Здравей, Тони.. драго ми е да те видя.. : )
26.01.2022 10:14
Да. Така ги бях научила. За хората които са ми скъпи винаги бях на разположение, ама вече не е така. Снощи си говорим с другата ми приятелка, какво ще правим на рождените си дни. И двете ставаме на 50 и един ден ни е разликата. Казах и, че на този ден се обаждам на детето, паля колата, изключвам телефона, купувам две три торти и накъдето ми видят очите. По пътя ще мина да оставя тортите в някое сиропиталище.. т.е. дом за деца, да си хапнат за мое здраве.. и оттам вече нямам идея къде.. ама някъде релакс, сама.. с минерален басейн. А на другият ден като се прибера, може да го празнуваме заедно в някое заведение.. : ) ама това са само планове де.. : ))))
Предателството! А какво е предателството?! Дала си доверие на човек, който не заслужава.. кой е отговорен за това?.. ;) Ние. Но пък урока е на лице.. да продължаваме да даваме доверие в аванс.. или да не.. зависи дали може да понесем спокойно нечие предателство. А човекът отсреща толкова си може.. защо да го товаря с неща, които не може да даде... приятелство, доверие, лоялност..
Благодаря..да днес ще е по-спокойно..имам си работа за довършване.. и едно кратко излизане.. да се поръмжим с колата..: ))))
цитирай
3. panazea - Най-хубавата възраст !
26.01.2022 10:48
Непременно да се обадиш на деня , за да се радваме заедно с теб !
цитирай
4. anetta - Далеч е още...
26.01.2022 17:45
а иначе да, възрастта наистина е хубава.. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313995
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031